Wednesday, April 16, 2008

what had HaPPen tO me???

A past few days, i can't concentrate on my work. more dreaming rather than doing my work. keje nak kata tak ade, ade. nak kata tak banyak, boleh tahan gak. i have a lot of work but i can't concentrate in doing my work. fikiran, emosi dan perasaan kacau bilau. mungkin subab "BURN" (my future fiance) buat hal. huh.... its hard to think about him and just forget what he's been doing to me. tapi like what my mum and my friends said, all that had happen to me is from ALLAH s.w.t and as ALLAH "hamba", i shouldn't regret of all the 'qada dan qadar" yang telah ALLAH tentukan untuk aku. Entahlah.....

Pastu masa chatting dalam YM semalam, aku jumpa sorang psycho ni. two days before dia email kat aku gambar dia, aku pun tengok and from his friendster, aku pun dah tau status dia yang dah kawin tapi aku okie je coz for me, aku chatting untuk dapat kawan dan to have fun dari keboringan keje kat opis ni. tapi from the way he's react lepas aku tak balas msg dia dalam YM coz aku kena panggil masuk meeting, dia msg aku cakap macam-macam. nak ketawa pun ade gak coz aku dapat rasa yang mamat sorang ni memang psycho abis. aku malas nak layan and just cakap elok2 untuk undurkan diri. kang aku melantun balik kang, aku gak yang parah. hehehehehehe....

tapi aku conscious gak dari mana dia dapat gambo aku yang cun "belecun" tu. aku rasa dari TAGGED profile aku. lantak mamat tu lah. as long as lepas ni dia tak kaco lagi sudah! kalu dia msg aku dalam YM, aku wat dek je lah pasni. aku story kat mama, mama aku dok marah kat aku plak, cakap sape soh layan laki orang. wakakakakakakaka..... takpe2, mama tak tahu YM tu ape. zaman masa dia kawan2 YM ni belum ade lagi. hehehehehe....

so to dose girl and lady yang baca blog aku ni and suka chat dalam YM, u girls better be careful dengan mamat psycho macam ni. kalu jumpa, cepat2 'gtg'. takut2 depa ni berdendam and kita tak boleh jangka manusia zaman sekarang yang wujud dalam pelbagai bentuk dan "pe'el" ni.

2 comments:

Sodep said...

hai.. boleh berkenalan.. yeeehaaaa...

tengkujuh said...

ngade2 yer abang as ni...!!